fredag 8 maj 2009

Upp igen!

Det verkar, peppar peppar, ha vänt för Malin. Hon är uppe, dricker och äter. Sedan våra kära grannar försvann har vi haft det helt fantastisk. Vilken samhörighet, och framför allt. Vilka underbara små tjejer vi har fått. Vi är oerhört stolta och nu njuter vi verkligen av att vi nu är fyra i familjen. Kvällen har ägnats åt mys, matning och blöjbyte.

Jag är så jäkla stolt, inte bara för våra tjejer, utan också för Malin. Hennes envishet kommer oerhört mycket till nytta i såna här situationer. Fan vad hon har kämpat, först en tuff tvillinggraviditet och sedan komplikationer efter förlossningen. Jag är oerhört lyckligt att hon vill vara med mig, ha barn med mig, leva med mig. Detta är något jag tänker på väldigt ofta. Och varje gång fylls jag av lycka och glädje!

Fan vad jag älskar henne!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar