tisdag 10 mars 2009

Vi knullar bara tre-fyra gånger om dagen - katastrof

Graviditet är ljuvligt på alla sätt och vis. Men sexlivet påverkas onekligen. Nuförtiden har jag och Malin bara sex 3-4 gånger om dagen. Ibland bara 2. Jag tycker det känns som värsta klostret, bara för att Malin är gravid behöver vi ju inte leva i celibat. Och det verkar ju onödigt då vi planerar att gå ur svenska kyrkan. Om det här torftiga sexlivet ska fortsätta så vet jag inte om jag orkar graviditeten ut. Det känns för jäkla tråkigt!!!

Ovanstående är självklart ett stort skämt. En väldigt väldigt grov överdrift. Men jag tänkte, med gravallvarlig min, ta upp detta som ett problem på våra första föräldraträff. Det ska bli fantastiskt roligt att se deras reaktion.

Jag längtar redan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar