söndag 4 januari 2009

Trädgårdsarkitekten fick slita rygg


Då malins mage börjat växa ordentligt, skymmer den också väsentliga delar som gör det svårt att utföra vissa handgrepp. Likt Finlands utrikesminister Ilkka Kanerva (trädgårdsmästaren) fick jag det stora ansvaret att se efter trädgården framöver. Som belöning för den första dagens arbete fick jag också förfrågan om jag vill leka lite i trädgården.

Det var jag inte sen att tacka nej till.

Annars är sexbiten en klurig fråga. Jag tycker Malin är enormt attraktiv och vacker ju mer magen växer, men vetskapen om att våra två döttrar ligger där inne är svår att bortse ifrån. Därför blir akten en av/på situation där Malin, i min hjärna, skiftar mellan att vara flickvännen och den gravida mamman. Tankar som fladdrar förbi likt tyska BMW på autobahn. Omöjliga att förutse, svåra att behärska.

Men det gick. Å det är bara att vänja sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar