tisdag 14 april 2009

Ta bort din löjliga mobil!!!

Jag tycker det är fantastiskt roligt att fotografera med min nya mobil. Lika fantastiskt (o)roligt tycker Malin det är att bli fotograferad.

Standardfrasen är:

- Ta bort din löjliga mobil!!!

Självklart har jag tagit en massa bilder på hennes vackra mage. Idag ville hon välja bilder som jag kunde lägga ut på bloggen, men när det var dags så hade hon inte glasögonen vid sängen.

Och nu sover hon, alltså väljer jag fritt ur hjärtat. Med omsorg. Med livet som insats.

Detta trodde vi skulle bli den sista bilden på magen (innehållande två barn). Utanför KK i Malmö i samband med start av värkarbetet.

På altanen i Lomma. Där fanns ju trots allt ett par bilder där jag till och med fått Malin att "posa" en hel del. Tungan upp i gommen, som i Top Model.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar